TRENIRUOČIŲ TVARKARAŠTIS

TRENIRUOČIŲ METU AUKLĖS PRIŽIŪRI VAIKUČIUS!


 

 

 

KŪNO DIZAINAS STRONG (I,III,V 09:00)

Intensyvios treniruotės, skirtos siekiančioms dailaus ir tvirto kūno.  Tai aerobikos rūšis, padedanti lavinti daug skirtingų raumenų grupių ir kurios didžiąją dalį sudaro jėgos pratimai (su papildomu inventoriumi).

KŪNO DIZAINAS PRADEDANČIOSIOMS (I, III, V -  11:10)

Treniruotės skirtos seniai sportavusioms ir turėjusioms fizinį krūvį. Šių treniruočių metu yra tobulinamos fizinės savybės: lankstumas, jėga, balansas, greitumas, ištvermė. Užsiėmimas puikiai tinka bet kokio amžiaus ir skirtingo fizinio pasirengimo žmonėms. Pradedama nuo paprastų pratimų, palaipsniui juos sunkinant, todėl kiekviena sportuojančioji gali pasirinkti individualiai sau tinkamiausią krūvį.

BODY FIT (I, III, V -  10:30)

Intensyvaus pobūdžio treniruotė pažengusioms. Tai visą raumenyną lavinanti ir kūną stangrinanti treniruotė, skirta toms, kurios nori ne tik numesti svorio, bet ir modeliuoti figūrą bei jos linkius.
Body Fit pratimų sistema tonizuoja ir skulptūriškai rengia viso kūno raumenis, stangrina kūną, gerina raumenų balansą, suteikia naujų jėgų ir stiprina širdį.

KŪNO DIZAINAS STRONG (I,III 18:00, V 17:30)

Super intensyvios treniruotės, skirtos siekiančioms maksimalaus rezultato. Treniruočių metu lavinamos praktiškai visos raumenų grupės, pratimus derinant kartu su kardio kombinacijomis. Ypatingai aktyvios ir "užvedančios" treniruotės.

KALANETIKA / PILATESS (I,III, V - 18:30)

Treniruotėje atliekami pratimai koreguoja laikyseną, padeda, jei jaučiate skausmus ar įtampa pečių, nugaros ar kaklo srityje. Pratimai atliekami lėtai, koncentruotai, vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai, plokščias pilvas, tvirtesni raumenys ir nepriekaištinga laikysena.